Föräldrakraft som gratis medlemsförmån!

Alla medlemmar kan få tidskriften Föräldrakraft som en kostnadsfri förmån! Meddela oss om du är intresserad!

Styrelsen i Riksförbundet Sällsynta diagnoser har, på förslag av Svenska Sotossällskapet, beslutat att Föräldrakraft ska erbjudas som en medlemsförmån till föreningarna som ingår, däribland vi i AMC-föreningen. Förmånen betalas av riksförbundet.

För att du ska få tidningen måste du höra av dig till oss snarast för att godkänna att vi lämnar ut adressen. Vi kommer att skicka in adresser till tidningen för de medlemmar som är intresserade.

Vill du ha tidningen så skicka e-post till

per@wadhed.com

där det framgår att du är intresserad av att få tidskriften, din adress, telefonnummer samt e-postadress eller brev till

AMC Föreningen i Sverige, Nilstorpsvägen

51, 18147

Lidingö.

Föräldrakraft handlar om ”barn och ungdomar med särskilda behov”. Den utkommer sex gånger om året (varannan månad). Alla mottagare av den tryckta tidningen som uppger sin e-postadress kan även få Föräldrakrafts digitala nyhetsbrev (en gång i veckan).

Intresserad av en intressant tidning helt gratis?

Glöm i så fall inte att höra av dig!

Läs mer om tidningen på

www.foraldrakraft.se