Fira Sällsynta dagen – anmäl dig idag!

Medlemmar i vår förening har möjlighet att deltaga i Sällsynta dagens seminarium den 29 februari 2008. Seminariet innehåller föreläsningar inom området Sällsynta diagnoser och på eftermiddagen delas David Legas stipendium ut av Kronprinsessan Victoria. Se program för dagen här och inbjudningsbrev från Riksförbundet Sällsynta diagnoser här.

På kvällen anordnas en jubileumsfest på Nalen i Stockholm. Sällsynta diagnoser firar liksom AMC-föreningen 10 år 2008.

Sällsynta diagnosers årsmöte äger rum den 1 mars mellan kl 09-00-15.00 och därefter samma dag har vår förening årsmöte.

Anmälan sker till Sällsynta diagnosers kansli. Se anmälningsblankett här.

Sista dag för anmälan är den 15 Februari.

Vad är en sällsynt diagnos? Och vad jobbar Sällsynta diagnoser med? Läs mer på en helt ny webbsidan om Sällsynta dagen på: www.sallsyntadagen.nu/

Eller på Sällsynta diagnosers hemsida: www.sallsyntadiagnoser.nu