Daniel blir tf ordförande

AMC-föreningen har fått en tillförordnad ordförande i Daniel Johansson från Hjo när Victoria ”Vicki” Wedin slutat i styrelsen för att satsa fullt ut på skytte. Just nu är Vicki i Australien och tävlar och hälsar att hon finns med i kulisserna och bidrar i föreningens arbete när tiden räcker till. Vi önskar henne varmt lycka till och framgångar med både träning och tävling.

Daniel Johansson som varit ledamot i styrelsen i flera år går nu in som tillfällig ordförande. En annan nyhet är att Camilla Dahlberg blivit vald till sekreterare och att Gun-Marie Björklind är ny suppleant i styrelsen. I övrigt är det samma personer på posterna som tidigare. Ingrid Hindbeck är kassör och Camilla Björk är vice ordförande och Jennie Sjöström och Ulf Larsson är ledamöter.

Har ni frågor är ni välkomna att kontakta någon av oss!

Vill du följa Vickis äventyr i Australien kan du besöka hennes Facebook-sida ”Victoria Wedins fan-club”.