AMC-föreningen på FACEBOOK!!

Vill uppmärksamma alla på att AMC-föreningen i Sverige har en egen grupp på Facebook!!
Gruppen är sluten och används som ett forum där man kan knyta kontakter, ställa frågor och dela med sig av det man vill. Att gruppen är sluten innebär att man måste bli inbjuden för att bli medlem. Ni är välkomna att kontakta någon av oss i styrelsen, så ser vi till att ni kommer med i gruppen.

Via Facebook-gruppen hittar man lätt andra familjer där någon, barn eller vuxen, har AMC. Via forumet har även flera berättat om behandlingar de testat inom sjukgymnastik, hjälpmedel m.m så utbytet av erfarenheter är stort och man kan känna sig trygg att det man delar med sig och de frågor man ställer bara kan läsas av de som är medlemmar i gruppen.

VÄLKOMNA ATT GÅ MED I AMC-FÖRENINGENS GRUPP PÅ FACEBOOK!!